گیربکس لیفتراک سهند-قطعات گیربکس لیفتراک لوازم یدکی | توکو لیفتراک

همین الان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تخصصی بهره مند شوید. هر لیفتراکی برای حرکت نیاز به یک عامل تولید کننده‌ نیرو و یک عامل انتقال دهنده‌ آن دارد. انتقال دهنده هم سیستمی متشکل از بخش‌های مختلف است که عمل انتقال نیرو را در کنار هم و به صورت پیوسته انجام می‌دهند. در حقیقت نیروی تولید شده توسط پیشرانه، باید توسط یک سیستم انتقال دهنده، به چرخ‌ها منتقل شود.

آی جی بی تی ليفتراك مدل Universal

لیفتراک‌ها ماشین آلات با دوام و پرقدرتی هستند اما مانند سایر ماشین آلات صنعتی، قطعات لیفتراک نیز حساس هستند و دچار استهلاک می‌شوند. برای این که لیفتراک شما ایمن در حال کار باشد، تهیه قطعات لیفتراک با کیفیت بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ارزش آن به قدری است که شاید بتوانیم با موتور لیفتراک در یک جایگاه قرارش دهیم.

همچنین تضمین تعمیرات انجام شده باعث آرامش مشتریان و همکاری بیشتر با شرکت های بزرگ در ایران شده است. پرواضح است که از نظر قطعات و تعمیرات متفاوت تر از بقیه لیفتراک ها می باشند. به دلیل تعمیر و نگهداری ساده این مدل گیربکس ها و همچنین تخصص تعمیرکاران ایرانی در تعمیر گیربکس تورک کانورتر. فروش و تعمیر انواع توربو و سوپر شارژ خودروهای المانی و ژاپنی و کره ای و چینی
توربو بنز و توربو bmw و توربو تویوتا و توربو جک s5 و توربو هایما و … گیربکس به سه دسته تقسیم می شود که در ادامه به کاربرد هر یک از این قطعات می پردازیم.

در طول ماه های تابستان، لیفتراک ها با تغییرات شدید دما مواجه می شوند. کار کردن در این شرایط می تواند و بر سیستم های خنک کننده هر موتور احتراق داخلی تأثیر بگذارد. همانطور که بسیاری از صاحبان خودرو می‌دانند، شما می‌توانید گیربکس دستی یا اتوماتیک تهیه کنید . مبدل گشتاور هیدرولیکی باعث می شود گیربکس انتقال هیدرولیک قابلیت تنظیم خودکار خروجی انتقال هیدرولیک را داشته باشد ، با تغییر بار خارجی می تواند گشتاور و سرعت خروجی خود را تغییر دهد و می تواند گیربکس را از موتور و بار خارجی جذب و حذف کند .

آیینه عقب لیفتراک تی سی ام ، تویوتا ، هلی و اچ سی مدل Tcm, Toyota, Heli, Hc

گیربکس لیفتراک سهند-قطعات گیربکس لیفتراک لوازم یدکی | توکو لیفتراک

یک سیلندرهیدرولیک تشکیل شده است از یک لوله توخالی که انتهای آن بسته شده است و یک پیستون روغن کاری شده انعطاف پذیر به سر دیگر آن متصل می‌شود. هوا از طریق پایه سیلندر به دام می افتد و اجازه می‌دهد گازها بدون نشت به بیرون وارد شوند. دکل‌ها از نظر ارتفاع بالابری و تعداد کشوها به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارتند از دکل دو کشو، دکل سه کشو، دکل ۴ کشو، دکل کانتیر رو، دکل تک جک و جفت جک. گیربکس‌های قدیمی‌تر دستی بودند و تعمیرات ساده تری داشتند ولی تعمیرات گیربکس‌های اتومات باید توسط مکانیک با تجربه صورت گیرد.

  • این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب در مدت زمان فعالیت خود توانسته است در بخش های مختلف تعمیرات انواع لیفتراک ها و ماشین آلات راهسازی، رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم نماید.
  • گیربکس به سه دسته تقسیم می شود که در ادامه به کاربرد هر یک از این قطعات می پردازیم.
  • برای اطلاع از شرایط نگهداری گیربکس لیفتراک به کاتالوگ دستگاه لیفتراک خود مراجعه نمایید.

نوشته های مرتبط: