تفاوت سئو on-page و سئو off-page سئو On-page و سئو Off-page چیست؟ -بهترین بک لینک
تفاوت سئو on-page و سئو off-page سئو On-page و سئو Off-page چیست؟
موتورهای جستجو با سردمداری گوگل سالهای زیادی در تلاش برای پیداکردن راهی برای نمایش بهترین نتایج به کاربرانشان بودند. در تلاش برای رسیدم به بهترین، الگوریتمهای مختلفی طراحی کردهاند که هریک فاکتور خاصی را مورد بررسی قرار میدهد. سئو خارجی یکی از این فاکتورهای کلیدی است که به موتورهای جستجو نشان میدهد سایت ما چقدر در جهان وب اعتبار دارد. بدون سئوی آف پیج، برای رقابت در صفحه نتایج جستجو به مشکل خواهید خورد. معمولاً محتواها در وب سایتهایی با اعتبار بالاتر جایگاه بهتری در صفحه نتایج جستجو نسبت به سایر سایتها دارد. در بالاترین سطح ، بهینه سازی موتور جستجو را می توان به On-page و Off-page تقسیم کرد.
لینک های به دست آمده به صورت دستی پس از یک فعالیت عمدی سئو به دست می آیند. بنابراین، تیم سئو یا صاحب سایت با اینفلوئنسرها، وبلاگ نویسان یا دیگر صاحبان سایت تماس می گیرد. پیوندهای ایجاد شده به صورت خودکار می توانند تأثیر منفی در صورت استفاده تهاجمی داشته باشند. شما معمولاً این پیوندها را در بخش نظرات، در انجمن ها، در بیانیه های مطبوعاتی و غیره مشاهده می کنید. رسانه های اجتماعی – شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، پینترست یا اینستاگرام منابع مفیدی برای تعامل با وب سایت شما هستند.
سئوی داخلی سایت یا سئو آن پیج (on-page SEO) بخش دیگری از سئوی سایت است که پیش از سئوی خارجی باید آن را فرا بگیرید.
شما هم میتوانید تعداد دامنههای منحصر به فردی که به سایت شما لینک دادهاند را در تب referring domains ابزار backlink analytics ببینید. در ادامه میخواهیم درباره این ۱۳ تاکتیک بیشتر توضیح دهیم تا بتوانید از طریق استفاده از آنها برند خود را ارتقاء دهید و ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری در سال ۲۰۲1 کسب کنید. توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که فعالیت های سنتی بازاریابی آنلاین و آفلاین میتوانند به طور غیرمستقیم بر بسیاری از عوامل فوق تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، هنگامی که Tesla در سال 2018 یک ماشین به فضا پرتاب کرد، مقالات بیشماری به صورت آنلاین به نام تسلا اشاره داشتند. سایتهای خاصی مانند اسکریبدی و اسلایدشیر و سایر موارد، اسنادی در قالب پی دی اف و داک را میپذیرند تا به کاربرانی که به دنبال مقالاتی در موضوعات خاصی هستند، کمک کنند. همچنین میتوانید به کمک ابزارهایی مانند Google Alerts یا Ahrefs Alerts منشن های جدید رقبای خود را بررسی کنید و سپس در آن جا برند خود را مطرح کنید.
گوگل با بررسی دقیق این صفحات به عنوان سئو خارجی وب سایت شما را به شدت تحت نظر قرار می دهد. یک تصور رایج و غلط در بین فعالان سئو off page خصوصا افراد تازه وارد اهمیت دادن به لینک سازی به صورت گسترده و خاص محسوب می شود. اگر بدانید که الگوریتم گوگل چندین فاکتور را برای رده بندی وب سایت و محتوای شما در نظر می گیرد به دیگر گزینه ها نیز می پردازید. امروزه طیف گسترده ای از ابزارها و استراتژی های جستجوگر می توانند رتبه وب سایت شما را تقویت کنند.
چرا بک لینک مورد نیاز است؟
توجه داشته باشید که ردیت بر لینک دادن زیاد حساس است؛ بنابراین به مقدار زیاد به سایت خود لینک ندهید. WhatsApp امکانات کمتری نسبت به تلگرام دارد؛ اما بسیار محبوب است و راه اندازی یک کانال در آن جهت فعالیت سایت، می تواند بسیار مفید باشد. افراد از طریق این شبکه ها می توانند راحت تر شما را پیدا کنند و به مطالبتان http://bestbacklink.top/ دسترسی داشته باشند. گلدلینک، به عنوان اولین و بزرگترین شبکه PBN موضوعی در ایران، مفتخر است میزبان شما در 3000 دامنه ir باشد. این یک راه بسیار موثر برای جذب لینک های با کیفیت به یک سایت خاص است.
- بهینه سازی سئوی خارجی برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو و درک و محبوبیت بهتر وبسایت و کسب اعتماد و افزایش قدرت یک وبسایت است.
- تحلیل عملکرد 3 رتبه نخست در SERP مرحلهای ضروری در سئو داخلی و خارجی سایت است.
- زیرا فاکتورهای سئو خارجی از مهم ترین موارد برای سئو سایت است که باید به آن توجه ویژه ای شودو همچنین مواردی هستند که ممکن است با درست آشنا بودن با آن سایت شما با خطر روبرو شود.
- امروزه بسیاری از کاربران و مدیران وب سایت ها با خرید بک لینک هزینه های بالایی برای کسب رتبه در گوگل پرداخت می کنند.
- پستهای مهمان میتوانند منجر به ایجاد بک لينکهای باکیفیت شوند به همین دلیل روی سئوی اف پیج موثر هستند.